ho ho ho..

Ja då var det jul igen... Men förra året va jag så liten att jag inte minns så mycket men har smygträffat tomten detta året och han verkar vara en trevlig prick. Trots att det inte är julafton än så har jag redan hunnit med 4 julkalas!!! Men än så länge har jag inte fått öppna så många klappar, de ligger här hemma med massa papper på. Tyvärr har jag inte listat ut hur jag ska öppna dem *hmm*.

I kväll åkte pappa till sin vän snälle Patrik för att hugga en gran, men tyvärr somnade jag innan han kom så jag får se den imon.

I helgen har vi haft fullt upp. I fre åkte jag och mamma för att hälsa på Anna-Lenna, Daniel och Hanne. De har flyttat till ett fint hus i Mölnlycke det var roligt att busa på Hannes madrass. Sen gjorde vi även lite gott julgodis :)

I lör var det julfest hos gammelfarmor. En massa mat och jag fick äta goda pepparkakor :) . Sen fick jag sova i hennes grovkök i min vagn. Lite tokigt men det gick fint.

I sön hälsade vi på min bästis Joel. han har oxå flyttat. Nu har ha ett eget coolt rum fullt med massa roliga leksaker. Han har en egen leksaks damsugare....Sån skulle man haft hemma!  Vi fick även busa i hans mammas och pappas säng, mycker roligt! Sen var ju givetvis de roliga katterna hemma.

 
Här hjälper jag min mamma och diska, jag är jätteduktig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0