Fullt upp

Sen jag blivit frisk har det verkligen varit fullt upp med en massa roliga saker.

Först vill jag säga grattis till alla pappor, glömde ju det på farsdag.
Jag och mamma smög upp tidigt slog in pappas presenter och så började vi göra frukost. Amerikanska pannkakor och rostat bröd. Jag fick hjälpa till och vispa, mamma sa att jag var jätteduktig! Pappa hann tyvärr vakna innan vi va färdiga så jag gick in med present till honom medans mamma fortsatte i köket. Pappa fick en fin slips för det måste alla pappor ha sa mamma...???   Det blev även en halsduk, mössa och en termomugg till pappas älskade kaffe. han blev jätteglad och tyckte jag valt bra presenter. Hmmmm jag måste erkänna att mamma ligger bakom dem men det behöver vi inte säga till honom. Frukosten blev super god men jag fick tyvärr inte smaka på pannkakorna. Nästa år kanske. Senare den dan kom både mormor & morfar och farmor & farfar. Vi fika och lekt lite tills jag blev så trött att det var sovdags.

Mer vi gjort den senast är att besöka öppna förskolan. Det är ett kul ställe!!! Massa roliga grejer och en massa roliga barn. Jag trivs som fisken i vattnet. Men mamma säger att jag är lite busig, helst när det är dags för sång samling. Jag tycker det är lite svårt att sitta still och springer i väg :). Men klapp händerna det tycker jag é kul så det gör jag mycket och ofta!!!

Hej svejs så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0