Båt

Igår gjorde jag något spännade.... Jag åkte båt.  Vi skulle åka till Brännö och hälsa på Persson m familj.
Det var jättekul att åka båt och roligt att vara på Brännö. För där bodde ju en rolig kille som heter Albin och en liten söttjej som heter  Ella. Först lekt vi lite hemma oss dem sen bara det av till stranden, där blev det fika och lite bus tills jag blev sååå trött och somande gott i min vagn. Då passade mamma och pappa på att ta ett dopp i havet. Pappa tyckte det var jättekallt och att jag ska vara glad som slapp att bada...
Sen blev det grillning och när alla var mätta och belåtna var det dags att gå till båten och åka hemåt igen.

 Jag på båten.                image61 Så trött av alla havsluft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0