Hej igen!

Nu var det ett tag sen jag skrev... Har kommit av oss lite.

Sen senat har jag gjort en massa. Bland annat varit på studentfest, Grattis Carin!!!. Hoppas det går bra i Grekland.
Min morfar har fyllt år, GRATTIS.
Sen har min söta faster fyllt år men henne är jag inte träffat på ett tag..Men mamma och jag har iallafall varit i stan och köpt en fin present till henne, den ligger här och väntar!

Bada i både havet och i sjön. Lite kallt är det allt men det är kul att plaska med fötterna. Men bäst är det nog att bada i baljan på balkongen:). Sen har jag givetvis träffat alla mina kompisar, det är roligt nu när jag och Joel kan sittat tillsammans att leka men givetvis är alla saker han har så mycket roligare, hur kommer det sig?

Å igår så var vi hos karin och Emelie och lekt då ficj jag låna Emelies gå stol. Hon är nämligen så stor att hon kan gå själv nu. Så igår kväll och idag har jag fräst runt i den för fullt. Det är jättekul!!! (Bilder kommer inom kort)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0