Kalas * 2

I lördags var det kalasdags. Först var jag på barnkalas, Eddie blev 2 år. GRATTIS! Där var det full aktion en massa killar som sprang runt för fullt. Jag satt och titta på och grejade lite med Eddies roliga leksaker. Sen blev det mat och efträtt. Efter detta blev jag så himmla trött att jag somnade och där med missade jag godistrollet som hade dykt upp lite senare. Men pappa hade tagit min påse som tur var *tack*. I min påse låg det en burk blåbärspuré jag har inte smakat på den än men det ska jag snart göra:).

Kalas nr 2 var farmors kalas. Där var hela släkten, faster, gammelfarmor, gammelmormor, gudmor och en massa fler. Mamma och pappa ville mest titta på fotboll så det var tur att det fanns andra som ville leka med mej.

I går var det söndag och då var vi bara hemma och tog det lungt. Det var jätteskönt att få vara hemma med bara mamma och pappa. Vi busade en massa och lekte jage med min gåstol, jag har blivit riktigt snabb så nu får de akta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0