Liseberg

Idag har jag varit på Liseberg med min bästis Joel och hans söta mamma Jenny.

Jag somnde så gott i min bilstol och mamma hade tydligen lyft över mej till vagnen så när jag vaknde var jag inne på liseberg.....mycket märkligt. Men kul att vakna och se att ens bästis var där!!!  Vi satt på en bänk och lekt lite med hans fräcka skor och tittade på nåt konstigt hjul som snurrade runt. Efter en stund gick vi vidare och mamma förklarade att man kunde spela på de där roliga hjulen som snurrade. Tyvärr vann vi ingenting....Men det är ju klart det är ju fredagen den 13:e. Sen åkte vi karusell jag och Joel fick sitta på en rolig elefant och sen snurrade allt runt runt, mycket märkligt.

Efter karusell turen gick vi vidare det var matdags men på vägen träffade vi en rolig figur i gröna kläder.
Sen blev det god mat och smaskiga majskrockar. Vi satt en stund men sen var det dags för blöjbyte och hemfärd.
Jag och mamma stannde på Allum och handlade lite men sen åkte vi hem till min kära pappa.
Nu när jag är så snabb i min gåstol kan jag jaga honom...hi hi. Vi busade lite tills det var dags för gröt och läggning. Ja efter en sån här spännade dag var jag faktsikt jättetrött och somnade så gott!

Natti natti///
Vilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0