Vad gjorde vi i helgen då?

Midsommar och regn, en massa regn!

Men vi har haft det bra ändå det ända som är lite besvärligt är att vi inte har något badrum för tillfället. De ska fixa det för det är bakfall så nu får mamma och pappa springa ut till en byscha när det ska gå på toa el duscha.

På midsommar jag jag och mamma upp tidigt först blev det god frukost och sen gick vi en promenad vi skulle plocka blommer så vi kunde göra en krans. Jag somnade efter en stund men som tur var plockade mamma en massa fina blommor. När jag vaknade igen så var midsommarkransen färdig! (se blid) Sen åkte vi i i väg till faster Petra och Henrik. Där blev det god mat och lite lek. Jag tyckte det var väldigt roligt att träffa fågeln Maja igen. Vi var även ute en sväng och de hoppades lite studsmatta. Jag tyckte de såg jätteroliga ut när de hoppa.

På lördagen var vi först hemma hela dagen och tog det lite lungt gick en promenad och så. Farmor och farfar tittade förbi en lite sväng och jag visade dem hur snabb jag är i min gåstol. Sen på kvällen åkte Vi till Cicci och Olle. Cicci har jättestor mage, mamma förklara att det ligger en bebis där inne....hmmmm jag fattar inte riktigt hur det går till egentligen.
Där bjöds det på jordgubbar som var smakens.

På söndagen så väkte jag pappa jättetidigt för jag ville gå upp och leka. Pappa var dock inte så sugen på att leka kl 5 men vid 6 tiden hade jag till slut lyckats locka upp honom :).  Vi lekte ocj det blev mumsig gröt tills jag blev trött och då fick jag lägga mej och mysa i sängen med mamma tills jag somande. Sen kom mormor och morfar förbi en lite sväng och även idag bjöds det på jorgubbar *mums*  Efter en lite stud var det dags att åka hem i från vi skulle åka till Sofia och Christoper, busiga Eddie med familj var oxå där. Där var det grillning och en massa bus med Eddie. Sen lekt jag även med Christoper, han är himmla snäll. Även här var det en tjej med stor magen, (sofia). Den bebsien ska komma ut nästa samtidigt som Ciccis.

Ja det har varit en rolig helg med fullt upp så idag har jag och mamma varit hemma och myst. Vi var bara och lekte med Ellen en liten stund, hon har en massa roliga leksaker.

Hej hej så länge!
Vilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0