Förskola

Det är superkul att gå på förskola!

Mån och tis var pappa med mig. Det gick bra, det var kul att visa pappa alla grejer och så ficka han ju träffa mina nya kompisar. På tis då klarade jag min själv ganska bra jag till och med satt ensam vid bordet och åt. Pappa fick sitta i personalrummet och dricka kaffe. Även i ons fick jag klara mig själv ganska mycket, mamma var tydligen upptagen med de andra barnen. men det gjorde inget. Jag var ute på gården och lekt för fullt. Även denna dag ficka jag äta själv. Mamma satt på andra avdelningen.....??? Jo för mamma jobbar tydligen där, men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om att dela min mamma med alla barnen *hmmm*. Men mamma säger att jag måste vänja mig. I onsdag skulle jag även pröva att sova med de andra barnen efter maten. men det tyckte inte jag. Det slutatde med att min inskolnings fröken Camilla kom ut helt svettig *fniss* Det var så roligt att klättra på de andra och gör en massa andra saker... Så mamma fick ta med mig hem i vagnen och då somnade jag så gott!

Tyvärr kunde jag inte gå till dagis igår och idag. Två nya kindtänder håller på att tränga fram så jag har fått lite feber och är snorig. Å så gör det jätteont!  Men tills måndag ska jag vara bra igen så jag får gå till förskolan!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gud va det låter kul kompis!

Jag vill oxå börja i den "där" förskolan!

Ps. Hoppas att de där j...la tänder kommer ut strax...vet ju hur ont det gör...bllläää

Kramar i massor

Din polare Joel

2009-02-27 @ 23:05:54
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/
Postat av: Joel så klart...

Glömde ju att sudda bort morzans namn..det var ju självklart jag Joel som skrev i din blogg!!

Bye Bye My Best Friend

2009-02-27 @ 23:07:08
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0