Stöten

Ja då har jag vart i fjällen!  Mycket spännade vecka med min bästis Joel. Så kul att ha en kompis att leka med varje dag. Sen har Joel en tokig mamma som jag tycker är skojig. Med på resan var givetvis mamma och pappa, sen var det Jenny, Joel och Jocke, Emma och Karina.

Vi bodde i en stuga alla tillsammans *mysigt*. Resan gick bra och första dagen var mysig med en massa snö. Men sen hände något konstigt.  Mamma blev dålig och spydde sen följde alla hennes exempel. Konstig med vuxna som mår så dåligt men som tur var så turades de om så att det alltid var nån på fötterna.  Jag och Joel fick var sin cool pulka som vi kunde glida omkring i. Först var vi lite skeptiska till snön, den är så kall och det är svårt att gå på den. Men efter ett tag kom vi i gång och att åka pulka var super kul! Hoppas det kan komma lite snö här hemma så jag får åka mera!

 

Jag och Joel har även ett annat stort gemensamt intresse..... Damsugare!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Hej

Jag har fortfarande sjuk, jag har börjat spy och grejer igen =( ska till läkaren i mån!

har inga krafter i kroppen alls längre.

Hoppas att ni mår bra!

Tack själva! =)

Kram

2009-02-01 @ 20:58:57
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0