Fullt upp

Fullt upp i veckan.


Denna veckan har mamma haft bil så då har vi fräst runt en del. Vi har gjort både roliga och tråkiga saker.  Som att handla, åka till apoteket och banken. Tur att man kan sova så man slipper va med om allt. Men sen har vi gjort en massa kul också. Som i onsdags när min kompisar var här, Cecilia och Joel. Joel kan rulla runt så himla bra men man får akta sig för han rullar ibland på än. Å sen busade han med men och sög på min fot...... Vänta bara tills jag kan ta mej fram då ska jag ge igen.


I tor var vi i Floda och hälsade på Alvin. Vi följde med de till baby musikstund i församlingshemmet. Det var så roligt! Jag hade turen att få sitta bredvid den roliga tanten som spelade gitarr.


I fre var vi i stan med mina tjejkompisar Cecilia och Hanne, men William var också med idag. Vi var i slottskogen men tyvärr missade jag det, sov så gott. Vaknade inte förrän vi gick till det roliga babycafét. Där fikade mammorna och vi barn fick leka lite på en stor röd matta.


I helgen har vi tagit det ganska lugnt. Har varit hemma och grejat men igår på kvällen så åkte vi och hälsade på busiga Eddie. Där var det full rulle och Eddie hjälpte mej att äta upp min goda gröt. Eddie tyckte den var jättegod trots att han är alldeles för stor för att äta min babygröt. 


Kommentarer
Postat av: Faster Petra och farbror Henrik

Hej goding!

Oj,vad du har vuxit sedan vi sag dig sist! Saknar dig mycket! Mamma, pappa och Maja ocksa kan du halsa dem.

Tiden har gatt i racerfart sedan vi akte hemifran och tiden framfor de datorer vi kommit over har varit kort... Pa Cook Islans finns det inte sa manga datorer och Internet ar valdigt segt. Pa Aitutaki, en av Cookorana, fick vi inte tag pa Internet alls...

Nu ar vi i Tokyo och har finns det till och med gratis Internet pa stallet dar vi bor och det ar snabbt ocksa, sa idag kan vi antligen ladda upp bilder du kan titta pa.

Vi kommer hem pa mandag. Landar kl 17.45 pa Landvetter, sa snart far vi kramas igen - det blir mysigt!

Bamsekramar fran faster Petra och farbror Henrik

2008-04-09 @ 14:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0