Galen bebis??



I måndags var jag på något spännande, jag var på dansshow. De var pappas kusin Carin som uppträdde med sin klass.  Eftersom det skulle spelas hög musik så köpte pappa ett par hörselskydd till mej. Mamma och pappa tyckte jag såg ut som en galen men söt bebis??

Showen var i allafall jättehäftig och Carin var superbra...bäst av alla!!!

Mer saker jag hunnit med denna vecka är att i går var vi på musiklekis i församlingshemmet. Jättekul med alla barn.  Å idag var vi på mammas jobb och hälsade på. Jättekul där också. Jag fick sitta med vid bordet och äta med de andra barnen, det var spännade. Sen visade barnen mej olika roliga saker som fanns. Sen var det roliga tanter där oxå.

I mon ska min pappa åka bort. han ska åka skidor. Det gör man på snön har han förklarat. Han ska vara borta ända tills på söndag. jag kommer att sakna honom sååååå mycket! Men som tur är stannar mamma hemma med mej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0