Helg med bara mamma

I helgen har jag bara haft min mamma hemma. Men det har också gått bra, har varit jättesnäll mot henne.

I tor var vi med Meeri och Cecilia hela dagen. Vi skulle egentligen ha träffat Joel och jenny oxå men de har varit sjuka. Cecilia har börjat bli en stor tjej nu, hon pratade en massa med mej :)  Sen på kväll var vi hemma och myste mamma och jag.

På fre var vi på något som heter svenskamässan. Där var det fullt med barngrejer och en massa folk. Det var jättekul att ha så mycket att titta på men man blir lite trött av det till slut. Mamma, meeri och mormor tyckte det var för mycket folk så efter en lite stund åkte vi hem till mormor istället. Mormor hade vart i Ullared i tor så hon hade köpte en massa fina grejer till mej. Tack så myckat!!  Vi var hos mormof och morfar tills det blev dags att åka hem och äta gröt. Sen trodde mamma jag skulle sova gott men jag va inte så trött så jag fick vara vaken med henne och titta på så ska det låta.

Lör var vi i väg och fika hos mamms kompis Jaana. Hon har en söt dotter som heter Isabell. Hon var jättesnäll och lekt en massa med mej. Sen när vi kom hem kom söta Anna utan busiga Eddie. Senare på kvällen tog mamma och jag en kvällspromenad och sen var vi hemma och myste.

Idag väntar vi bara på att pappa ska komma hem! Men mamma sa att tyvärr blir det inte förän ikväll... Längta såååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0