Helgen

I helgen har jag varit på 1 årskalas. Det var kul, så mycket att titta på. Mindre roligt i går var att jag fick åka en massa bil. Efterom vi även åkte till Torslanda på kvällen för att hälsa på Mikael och Cecilia. Som tur var kan mamma en massa roliga barnsånger som hon sjung för mej hela vägen för att få tyst på mitt skrik. Men jag tycker minsann att om vi ska ut och åka en massa är lite underhållning det minsta man kan begära!

Sen har jag fått smaka på 3 nya grejer havregrynsgröt, palsternacka och mango. Mango är supergott. Mat är verkligen smaskens, förstår inte varför inte jag har fått det tidigare?
Sen har jag börjat bli tung med säger pappa. Mamma var med mej på bvc i fre och då visade vågen 5900 gram. Hi hi nästa 6 kilo snart. Måste vara gröten och potatisen som gjort susen.

Annat som är roligt just nu är att jag kan ta tag i mina fötter. Gör det hela tiden helst på skötbordet när de ska byta blöja på mej. Det blir lite svårare för dem då, hi hi hi. I tor hade jag så roligt med min kompis Joel vi lång på golvet tillsammans och då kunde jag känna på hans fötter med, ?jipiie?. Sen har jag lärt men att göra massa roliga ljud med munnen så nu pratar jag för fullt.


//Vilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0