Min helg

   Hoppat i min hoppgunga på balkongen.   


 Varit ute och åkt i min vagn.

 Varit och hälsat på Patrik och av honom har jag fått den här bodyn. Han säger att det är det bästa laget och att jag ska heja på dem.


Badad skumbad.                                         
                                                                             Sen kan jag göra det här häftiga tricket  med min napp.




Jag har även fått smaka på kyckling, det var gott. Sen var min mobror och hans snälla Anna och hälsade på mej. Vi grillade och lekte, jag visade hur duktig jag är på att hoppa i min gunga. 

Kommentarer
Postat av: Joel!

Tja Kompis!
Vilken cool grej du gör med nappen!
Och vad skumt det ser ut med skumbad!! *ler*
Längtar till vi ses igen! Hoppas att du har haft en trevlig helg & du! Tack för i fredags, hur kul som helst!
Kram

2008-04-20 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0