Sön, mån, tis och ons

Ja det är så att jag håller mina föräldrar sysselsatta så de har inte alltid så mycket tid att sitta framför datorn...

Men i sön kom äntligen min pappa hem. Jag och mamma åkte och hämtade honom med bilen på hans jobb. Blev så glad att jag var uppe lite extra sent för jag hade ju sååå mycket att berätta för pappa.

Både mån och tis så har jag och mamma varit borta i församlingshemmet. Det är roligt där. Först är det en skojig tant som spelar på något som heter gitarr och vi sjunger. Sen får man lite fika (för min del banan el brötsmjölk). Sen får alla barnen leka, finns en stormatta full med leksaker. I tis var extra roligt för då va min kompis Ellen med. Men av allt ståhej blir jag så trött så mamma har gått långpromenad medans jag sover som en prins i vagnen.

I går kom några underliga figurer på besök...Det var min faster med familj!!! De hade kommit hem nu från sin bröllopsresa. Det var ju så längesen så jag kände knappt igen dem. Men det är kul att de är hemma igen och jag hoppas jag får träffa dem snart igen. När de åkte tog det med sig Maja, hon blev jätteglad över att Petra äntligen var hemma. Så nu är det lite tystare här igen, ingen pippi som pratar och skräpar ner. (Det tycker mamma och pappa)

Idag har jag träffat mina söta kompisar, Joel och Cecilia. Först var vi ute i solen och gick. jag fick åka i bärselet på mammas magen. Så roligt att kunna titta på allt. Sen gick vi inne, vi fick mat och lekt lite på golvet. Jag fick även pröva Joels gåstol. Han är jättesnabb i den men jag fattade inte riktigt hur han gör??? Men det finns i allafall roliga knappar och sånt på den.      
 Joel i sin gåstol

   Jag i gåstolen                 Korten är från en annan gång

Kommentarer
Postat av: Joel!

Hej min polare!
Kul att du kikade in på besök idag, erkänn det var intressant att ligga och kika på den där saken.
Hoppas att vi kan ses snar igen!
Kramar i massor!!

2008-04-16 @ 21:41:13
Postat av: Ekström

Hej söta Vilmer! =)
Gud va stor du har blivit sen jag träffade och såg dig sist!!
Och otroligt söt har du oxå blivit såklart ;)
hälsa dina föräldrar!
Kram

2008-04-20 @ 15:09:13
URL: http://emmoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0