Åke ål

Hej hopp alla glada.

Här rullar sommaren på men tyvärr är det dåligt med sol och bad men jag och mamma hittar på andra roliga saker.

Vi har tex. plockat blåbär och lekt med Eddie och Anna. Igår gjorde mamma något tokigt när vi skulle till dem. Hon satte på mej en rolig sak på huvudet (hjälm) och satte mej i en rolig stol på hennes cykel. Å så fräste vi i väg. Men det var långt till dem och jag kunde knappt hålla mej vaken hela vägen. Som tur var kom pappa och hämtade upp hos så vi fick åka bil hem! Nästa cykel tur kanske ska vara lite kortare..... Men det var kul att åka cykel!!!!!!

 Jag har varit själv utan mamma och pappa oss både mormor & morfar och farmor & farfar. Det går bra det med för det är såå roligt när de leker med mej. Sen säger de att jag är snäll också:)

Jag håller mamma fullt sysselsatt med att åla och hänga i kökslådorna. Mamma säger att det inte går lämmna mej för en sekund utan att jag hittar på nåt bus. Jag försöker även att krypa men det är svårt, hoppas jag lär mej snart. Men jag kan ställa mej upp själv mot saker och jag göra även tappra försök att komma upp från min matstol *hi hi hi' Snart sitter jag på bordet när morsan vänder ryggen till!!!


Kram Kram från Åke ål / Vilmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0