Babyfika

Idag var jag snäll mot mamma och sov ända till kl 7.  Sen gjorde vi oss ordning för att åka in till stan för att fika med mina kompisar Joel, Cecilia och Hanne, deras mammor var ju oxå med förstås. Var på det roliga familjefiket glädjebubblan, det var så kul där att jag inte kunde koncentrera mej på att äta, och sova var det inte tal om hade ju fullt upp med att prata med alla. Idag var även Cecilia vaken som annars mest har sovit när jag träffat henne.
Till slut blev jag ändå så trött och somnade i mammas famn. Då tyckte mamma det var dags att gå därifrån så då blev det ner i vagnen.  Jag sov sååå gott så när mamma och Jenny gick in på panduro för att köpa grejer för att kunna göra innbjudningskort till mitt dop så sov jag men som tur var Joel vaken och kunde se till att de köpte fina grejer.

När jag vaknade var jag hemma igen och pappa kom hem var tvungen att berätta allt roligt som jag gjort under dagen. Sen kom även farfar och farmor på besök jag visa dem mitt rum med min fina nya krokodil matta och sen visade jag hur duktig jag e på att stå upp. Men efter dagens alla aktiviteter så blev jag så trött och fick gå lägga mej trots deras besök, kunde bara inte hålla upp ögonen mer.

zzzzzznark
Vilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0