BVC

Dagen började med att jag fick gå upp halv 6 för att köra pappa till jobbet han ska nämligen inte komma hem i kväll. Han ska åka till  ställen som heter Malmö och Tyskland. Pappa förklara att det ligger långt bort så han är inte hemma förän i mon kväll. Kommer att sakna min pappa.

Idag har jag varit på bvc. Där har jag varit många gånger förut. Först pratade tanten lite med mamma, jag ska tydligen få börja äta mat nästa vecka!!! Tanten sa att det vara bra att  börja med potatis, hmmm undrar vad det smakar. Ska bli spännnade. Sen fick jag klä av mej naken å då prutatde jag jättemycket *fniss*. Sen var det dags för vägning, hela 5,3 kilo väger jag nu och är 61,5 cm lång.

Efter besöket fräste vi vidare med bilen. Åkte till den stora möbelaffären, mamma skulle handla lampor. Det var jättespännade och såååå mycket att titta på.  Sen fick jag träffa mina kompisa Willam, Cecilia och Meeri.
Dagen avslutade vi med hockeykväll. Heja Frölunda!  Tyvärr somande jag redan i första perioden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0