Lördag

Idag vaknade jag vid halv sju började då prat för fullt för de där 2 sömntuterna skulle fatta att det var dags att gå upp!!! Som tur var fattade mamma det, hon var så snäll så jag fick lite mat oxå *mums*
Sen tyckte mamma att jag skulle träna lite i mitt babygym, blev alldeles trött till slut och då kröp jag och mamma ner i sängen och myste med pappa. men när jag vaknade igen var jag själv i sängen, fattade ingenting så då skrek jag lite och då kom min snälla mamma och hämtade mej.

Sen var jag pigg och ville busa med min pappa sen blev det mer babygym tills det var dags att göra sig i ordning för att åka i väg. Vi skulle tydligen åka och fika oss några vänner. Somnde i bilen och vaknade inte förän jag hörde nåt konstigt det var min kompis Eddie han är mycket större än mej och ganska busig. Hoppas han kan lära mej lite bus sen när jag blir större.

Nu är vi hemma igen hela familjen har vilat lite och nu pratar jag med min pappa. Jag har faktsikt väldigt mycket att berätta för den som vill lyssna. Mamma har berätta att vi snart ska åka iväg igen, ska hem till Eddie.

Ga ga da da gagag
Vilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0