Mat




Det är så roligt att sitta i min nya stol!!!!!
Här på bilden får jag smaka på något som heter potatis det tycker jag är smaskens. Det ända jag inte förstår är hur jag ska få ner maten i magen. Det är ju så svårt att svälja det som är på skeden. Men jag är så glad över att jag får sitta med mamma och pappa vid bordet och äta middag. Mycket roligare än att sitta i den där babysittern.

I mån när mamma och jag tittade ut på morgonen var det något konstigt ute, något vitt. Det var snö sa mamma. När vi sedan gick ut fick jag det där vita i mitt ansikte *fyy', det var så kallt. Mycket bättre idag och igår när det är skön sol ute. Mamma säger att man kan åka på snön och det ska jag få göra nästa år när jag blivit lite större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0