Ny kompisar

I helgen har jag fått 2 nya kompisar.

Nr 1 är  en liten flicka som heter Julia, pappa säger att det är henne och hennes mamma vi ska vara med när han är pappaledig med mej till hösten. (hmmm när är det?) Men just nu är hon så lite tydligen bara 2 dagar gammal ska i alla fall bli kul att se henne hoppas det blir snart. 

Nr 2 är fågeln Maja. Vi ska passa henne i en hel månad. Min söta faster ska åka på bröllopsresa till nån ö som ligger jättelång bort. Var och hälsa på henne idag de berätta att de skulle flyga jättelänge och när de kom fram var det sommar där... vad är sommar? Jag fattade ingenting men mamma förklara för mej att sommar då är det sol och varmt och att jag förhoppningsvis snart kommer få uppleva detta. Det blir spännande!!!  Men lite tråkigt är det att jag inte kommer att få träffa min faster, farbror el min låtsas kusin på jättelänge kommer att sakna dem. Men när de är borta ska jag passa på att växa en massa och lära mej massa nya bra grejer så jag kan visa dem när de kommer hem!

Vink vink så länge
Vilmer

Kommentarer
Postat av: Faster Petra

Hej min älskade lilla goa Vilmer!

Det var himla mysigt att ha dig, mamma och pappa på besök igår. Farbror Henrik, låtsaskusin Oscar och jag kommer att sakna dig mycket då vi är iväg på vår härliga bröllopsresa. Vi kommer att skriva på Resedagboken och skicka länkar till mamma och pappa, så de kan berätta för dig vad vi pysslar med.

Hoppas att du får roligt med Maja. Du får gärna lära henne att prata :-)

Pussar och kramar från faster Petra

2008-03-10 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0