På äventyr

Idag har jag varit på äventyr, har åkt färja till hönö för att häls på min mammas morbror och moster.  Mormor var oxå med så vi åkte i hennes lilla bil. Det tog lång tid att åka dit men kul var det! De bodde i ett jättefint hus och det fanns massa roliga grejer att titta på. Först var jag så upptagen på att titta så jag glömde bort att prata men sen kom jag igång har pratade jättemycket och det är så kul när det är många som lyssnar på mej för jag har så mycket viktigt att berätta. Men till slut blev jag sååå trött då fick jag lite mat och då somnade jag bums och när jag vaknade var jag hemma igen....det är skumt. Mamma sa att vi ska åka dit nån annan gång men det dröjer ett tag för det ska nämligen flyga till Grekland och var borta ett tag.

När vi kom fick jag mat och så busa jag med mamma men sen sa hon att jag fick leka själv i mitt babygym för hon skulle laga mat. Å eftersom jag är en snäll pojke så lyssnade jag på henne. När maten var färdig så kom pappa hem *jippie* men tyvärr var jag så trött av allt gymmande så jag somande nästan med en gång...fick ligga i pappas mysiga famn och sova.

Om en stund har mamma och pappa lovat att jag ska få bada *jippie*. Det är jättekul!!!!


Simma lungt

Vilmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0