Annat jag gjort i helgen

Jag har faktiskt hunnit med lite annat i helgen oxå.

I fre så fräste jag och mamma i väg med silverpilen. Vi stannade och handlade förts grejer till mitt dop och sen en present till Anna (numera min gudmor) som fyller år. Sen vips så var vi på pappas jobb. Där jobbades det för fullt så mamma stannade kvar en stund med mej. Sen sa hon hejdå för hon skulle i väg och spela innebandy. Å då var det dags för fredags fika på papps jobb. Jag fick sitta med pappas chef, han är rolig han. Men tyvärr kräktes jag lite på honom...... men jag tror inte han blev så arg på mej.
Sen åkte jag och pappa hem i hans jobb bil för att ha en killkväll hemma. Men jag lyckades hålla mej vaken tills min mamma kom hem igen så hon kunde stoppa ner mej i min säng.

I lör så bakades de tårtor för fullt jag övervakade så de blev bra. Sen skulle det dukas i församlingshemmet oxå mormor, farmor och farfar hjälpte till, så snäll de är.  Även där var min roll att övervaka arbetet. Det blev jättefint.
Roligast var ballongerna, jag fick en alldeles egen att leka med.

Ja det har verkligen varit fullt upp i helgen så i dag ska mamma och jag ta det lungt.

/// Vilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0