Dop

Japp då var jag döpt. Det gick jättebra först var vi i kyrkan och prästen la vatten på mitt huvud och i slutet när de sjung blev jag så trött och somnade. När jag vaknade så var vi i församlingshemmet och där var tårtkalaset i full gång. Det var jättekul och det var en massa människor som hade kommit bara för min skull. Jag fick dock ingen tårta min min "moster" Anna gav mej majs och potatispuré och god frukt efträtt. Det var smaskens! Sen försökte jag prata med så många som möjligt av alla de roliga gästerna. Jag hade verkligen fullt upp. Men oj vilken rolig dag.


Å som inte det räkte så hade de med sig en massa paket. Mamma och pappa hjälpte mej att öppna dem. Jag fick så många fina saker, tack så mycket!
                             Jag i min nya sulky

Det kommer fler bilder!

/// Vilmer

Kommentarer
Postat av: Joel!

Hej kompis!
Vilka fina & coola saker du fick på ditt dop. Och vilken cool sulky du fick. Mamma undrar vad det är för märke? Hon letar nämligen efter en till mig oxå. Fräckt för då kan vi sulky:race:a ihop!
Ha det så bra!
Din polare//Joel

2008-05-06 @ 09:41:45
Postat av: vilmer

Hej. Det är en baby travel tror att den är köpt på babyhörnan. Hi hi ja tänk vad vi kan race:a.
Mamma och pappa tränar för fullt. Igår var vi ute och sprnag...Fast jag blev så trött av att bara titta på dem så jag somnade:)

Hoppas du får en bra resa!
Kramiz

2008-05-06 @ 18:50:43
URL: http://vilmerkilefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0