Sol sol, härliga sol

I helgen har jag för första gången varit vid havet. Det var kul. Jättekul att ligga på filten och leka med mamma och Cicci, så roligt att jag inte sov på hela tiden. Sen fick jag smaskig fika oxå.


                                                                              Glade jag.


Sen har vi även varit i slottskogen och träffat min tjej kompis Julia. Hon är mindre än mej men jag tyckte hon var så söt att jag ville känna lite på henne, tyvärr peta jag nästan ut ögat på hen *förlåt*. Då blev hon ledsen så jaf fick sitta brevid pappa istället.   
    
Jag har även blivt jätteduktig på att sitta själv så mamma meckade om min vagn. Så nu har jag en fräsig sittvagn som är hur snabb som helst. Sen är det roligt att kunna sitta upp och se sig om lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0