Vad har jag gjort det senaste?

Jo en massa givetvis.

I mån blev det långpromenad och det är så roligt att kunna sitta upp och se sig om i världen.

I tis var vi på musiklekis det var tydligen sista gången *snyft* I dag hade tanten en jätterolig grej med se ett stor tyg med en massa färger (en fallskärm).  Den var så spännande att ligga under den när den åkte upp och ner. Sen blev det fika och lite lek. Mycket roligare nu när jag kan sitta, jag ser kompisarna mycket bättre då.

I går fräste mamma och jag i väg med bussen. Även där fanns det mycket spännade saker att titta på. Men till slut blev jag trött och somnade. När jag vaknade var jag hos min bästis Joel och hans söta mamma. Vi lekte lite på golvet och sen blev det lite mat innan vi gav oss ut igen. Vi gick till 4h gården i tuve. Där blev det mat på en stor filt och sen lekte jag och Joel. Jag tyckte att alla grejer som Joel hade var de absolut bästa så givetvis tog jag dem i från honom. Men sen fick han även tillbaks dem ibland.  Innan vi gick tittade vi lte på djuren, det var nån tupp som gal som bara den. På vägen hem somnade jag och vaknade inte förän pappa kom och hämtade oss. Då blev jag så glad och jag pratade med pappa hela vägen hem i bilen.

I dag har jag och mamma haft mysdag. Vi har varit hemma och haft det så lungt och skönt. På morgonen blev det ett bad i det stora badkaret, mycket roligt!  Sen har vi lekt och mamma har lagat mat till mig. Jag är jätteduktig på att äta nu och gillar det mest som jag får.

Hej så länge!
/// Vilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0