Kliar

Japp det kliar jättemycket!!!!!!!
Sova går inte så bra. Igår fick min snälla pappa ta upp och bada mej innan han gick och la sig. Sen låg jag i mammas och pappas säng och pappa hjälpte mej att klia lite. Sååå skönt. Sen fick jag mysa med mamma i soffan innan jag kunde somna om igen..... Men jag vaknar ofta för det kliar så *morr*

Jag har till och med fått en vattkopp på tungan så mat går inte ner. Men till min stora glädje får jag nu äta alla mina favorit rätter, FRUKT!!! Å  goda smothies får jag som mamma fixar till och lite ersättning går oxå ner.

Hoppas det slutar klia snart och att det slutar komma mer prickar!!!!!! ( de bara kommer fler och fler)


Kommentarer
Postat av: Joel

Hej Kompis!

Det där ser inget vidare ut, skönt att du får hjälp med klieriet!

Jag måste hålla med din mor och far!

Du ser verkligen ut som en prickekorv!

Krya på dig vännen!

Kramar i massor

Joel

2008-10-24 @ 09:45:15
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/
Postat av: mormor

Vad du ser min lille hjärte gull.Får hoppas att det blir bättre snart

Kram Mormor

2008-10-25 @ 08:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0