Min dag

Min dag började kvart i sju...jag slog upp mina pigga ögon och insåg att jag precis missat min pappa som gott till jobbet *typiskt*.

Mamma tog upp mej och vi myste lite :). Sen blev det frukost med havregrynsgröt och äpplekompott. Jag äter inte min gröt utan min äpplekompott nää äpplekompott är smaskens på det mesta! Jag har även kommit på hur jag ska klättra upp på bordet så det gör jag gärna några gånger per måltid så till slut tröttnade mamma och tog bort min mat *hmm?*.

Sen lekt vi och grejade lite. Jag hjälpte mamma att sotera tvätt, spred duktigt ut alla kläder i hela hallen. Sen blev det mellanmål och efter det vila. Jag sov jättelänge och när jag vaknade så hade mamma gjort lasange till mej. En av det få rätter jag äter med god aptit. Efter det tog vi på oss och gick ut det blev en promenad till lekplatsen. Gungning och åk i rutchkanan *jippie*. Vi var ut ända tills det var dags att gå hem och äta middag. Jag hade tur idag och fick lasange igen och äpplekompott till efträtt. Mina 2 favoriter!!!!!  Idag kom inte min pappa hem tills middag, han skulle tydligen på hockey. Jag fick leka lite med mamma och sen badade jag med innan det var dags för kvällsgröt och mys fram tills sängdax.

snark snark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0