Förskola

Idag var det en stor dag i mitt liv. I dag var min första dag på förskola. Avdelningen jag ska börja på heter Vitsippan. Det var jättespännade att var på vitsippan, där fanns en massa roliga barn och en massa roliga grejer. Idag har jag lekt och varit med på hoppis och skuttis med min temagrupp. Det var rätt kul, men jag var mest intresserad av rutchkanan, men lite dansde jag allt. Idag hade de även samling och sen blev det mat.  Jag satt jättefint i min stol och åt soppa alldeles själv. (Mamma hjälpte mej bara jättelite.) Efter lunch var det dags att åka hem då var jag så trött att jag somnade gott i min vagn. men imorgon är det nya dag dags för förskolan igen!!!!

Hej svejs /// Vilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0