Lantgård

  


På bondgården fanns det, hönor, ankor, grisar, får, getter, kor och katter.
När vi var inne hos getterna så lyckades en smita ut, pappa hade inte stängt grinden ordentligt *hi hi hi* Så då blev det lite knasigt men mamma gick efter hjälp medans jag och pappa vaktade "rymmar geten" Mamma kom tillbaks med en hink med mat i. När pappa sedans skulle locka tillbaks geten så fastnade den med huvudet i hinken och sprang runt som galen i hagen med hinken runt halsen. Till sist sprang den inne i sitt lilla hus och en snäll farbror kunde ta bort hinken från geten som tur var.  oj oj oj vilket spektakel

Kommentarer
Postat av: Joel

Hej Bästis!!

ha ha ha vilken rolig upplevelse, tyckte mamma & pappa att det var lika roligt??

Jag e sjuk igen men jag har fått medicin till min hemska hosta! Det är bläää att hosta.

Kram Kram

2009-03-16 @ 22:32:08
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0